perjantai 14. huhtikuuta 2017

Seitsemän ihanaa vuotta

Olen kuullut monen suusta sanottavan että "olette kuin luodut toisillenne". Minä uskon vahvasti siihen, että olemme täällä toisiamme varten. Pekka on minulle hyvin erityinen ja rakastan häntä todella paljon. Olen rakastanut aina. Pekka on minulle kaikkea sitä mistä pidän, kaikkea ja vielä enemmän mitä osasin toivoa. En usko että kukaan muu olisi ikinä minulle yhtä hyvä, ihana tai rakastaisi minua yhtä paljon.


Nyt on kulunut seitsemän vuotta siitä, kun teimme suhteestamme virallisen. Päätimme silloin, että kahden viikon tapailumme johtaa parisuhteeseen. Olimme tunteneet toisemme jo melkein vuoden, että ei me mitään vieraita toisillemme oltu. Olimme olleet ystäviä jo jonkun aikaa ja tunsimme jo toisimme. Tiesimme minkälainen toinen on ja mistä toinen tykkää. Nopeasti tuli myös ilmi mitä haluamme elämältämme ja tulevaisuudensuunnitelmamme kohtasivat. Nuoresta iästämme huolimatta parisuhteemme on alusta asti ollut vakava, vahva ja olemme alusta asti sitoutuneet toisiimme täysillä. Halusimme ja haluamme vieläkin elämältä samoja asioita. Olemme erilaisia, mutta pidämme samoista asioista. Täydennämme toisiamme ja meillä on sama arvomaailma. Minusta on niin ihanaa, että ensimmäisestä poikaystävästäni on tullut aviomieheni ja lapseni isä. Hurjaa ajatella mitä kaikkea nämä 19- ja 17-vuotiaat ovat jo saaneet yhdessä kokea. Nämä seitsemän vuotta ovat olleet elämäni parhaimmat vuodet.♡


Muistan aina kun ajattelin ja toivoin nuorempana, että löytäisin elämääni ihmisen, joka rakastaisi minua juuri tällaisena, hyväksyisi minut tällaisena kuin olen. Se oli tärkein toiveeni. Toivoin, että saan elämääni ihmisen, joka on aina tukenani ja ymmärtää minua. Toivoin, että joku suojelisi minua ja osaisi käsitellä minua. Tiedän sen, että en ole koskaan näiden suurien tunteiden kanssa ollut mikään kaikista helpoin ihminen. Tiesin jo silloin, että tarvitsen elämääni ihmisen, joka kestää herkän ja tunteellisen naisen, kipuilut ja oikuttelut. Olin vain jostain syystä ajatellut, että ei sellaista miestä olekaan. Onneksi olin väärässä.


Olen niin onnellinen ja kiitollinen siitä, että olen nuorena löytänyt elämäni rakkauden. Olen niin onnellinen ja kiitollinen siitä, että Pekka rakastui minuun ja hän kosi minua. Siitä, että menimme naimisiin ja Pekka halusi perustaa perheen kanssani. Koen, että minua on siunattu Pekalla, tuntuu siltä, että hän on täällä minua varten. Hän on minulle täydellinen. Pekka on muuttanut minua rakkaudellaan, tehnyt minusta itsevarmemman ja onnellisemman. Hän saa minut tuntemaan itseni kauniiksi ja ihanaksi. Voin olla hänen kanssaan oma itseni ja luotan siihen, että hän ei koskaan satuttaisi minua. Luottamus siihen, että rakkautemme kestää tuntuu ihanalta ja helpottavalta, mutta en silti pidä sitä itsestäänselvyytenä. Toivon että tälläistä elämämme on loppuun asti. Täynnä rakkautta. Sillä rakkaus on sitä, mitä eniten tarvitsen ja mitä eniten haluan elämältä. Rakkaus kantaa ja kaikesta selvitään yhdessä. ♡


Tiedät sen, koska sanon sen sinulle joka päivä. Mutta sanon sen silti: Minä rakastan sinua Pekka. ♡

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♡