lauantai 2. huhtikuuta 2016

Blogi 1 kk

Tosiaan tänään tulee kuluneeksi kuukausi siitä kun perustin blogin ja rupesin kirjoittelemaan tänne. Pidän kirjoittamisesta, mutta aikaisemmin olen kirjoitellut omista fiiliksistä ja ajatuksista ainoastaan itselleni. Pidän myös valokuvaamisesta, minusta on kiva taltioida kaikki hyvät hetket. Minulla on monia valokuva-albumeja vuosien varrelta, rakastan valokuvia ja käytän niitä paljon myös sisustuksessa.

Tuntuu hassulta, että vasta nyt olen yhdistänyt nämä kaksi intohimoa: kirjoittamisen ja valokuvaamisen. En ole aikaisemmin ollut kauheen aktiivinen somessa, joten blogin aloittaminen jännitti ja vähän pelottikin. Mietin aluksi, että mitä muut tästä ajattelevat ja uskallanko kirjoittaa omia juttuja, niitä kun voi lukea kuka tahansa. Mutta sitten ajattelin, että kirjoitan itseäni varten ja jos tämä saa minut iloiseksi ja hyvälle tuulelle, niin ihan sama jos joku ajattelee tästä jotain negatiivista. Sitä paitsi, ei kukaan sellainen lue näitä juttuja ketä ei kiinnosta, ja vaikka lukisikin, ei kenenkään ole pakko lukea. ;-)

En olisi uskaltanut aloittaa tätä ilman läheisten kannustusta ja kiinnostusta meidän puuhasteluihin. Tämä oli minulta todella rohkea teko (niin kuin osa teistä tietääkin). Olen onnellinen että voitin pelkoni ja se uskallus/rohkeus löytyi. Olen huomannut, että blogin kirjoittaminen saa minut ajattelemaan ja keskittymään kivoihin, positiivisiin juttuihin ja tulen niistä hyvälle tuulelle. Olen oppinut nauttimaan arjen pienistä iloista ja on mukavaa jakaa positiivista energiaa. Minulle perhe, suku ja ystävät ovat tärkeitä, haluan jakaa teille nämä meidän hyvät hetket, ja tietysti muillekin kiinnostuneille. :-) Haluan kiittää teitä positiivisesta palautteesta ja kivoista kommenteista, saa kommentoida jatkossakin!

Tämä blogi on minulle kuin päiväkirja ja siksi kirjoitan tänne usein. Siitä erityisesti pidän, että tänne blogiin tulee kirjoiteltua kaikenlaista, juuri sitä arkea ja pieniä kivoja juttuja, jotka lopulta tekevät elämästä ihmeellisen.


Näistä tuli postattua ensimmäisen kuukauden aikana:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♡