lauantai 18. maaliskuuta 2017

Kiddex Päivä Helsingissä

Olen aidosti yllättynyt, iloinen ja kiitollinen siitä, että minut bloggaajana (+Helmi) kutsuttiin Helsinkiin ihastelemaan, tutustumaan ja testaamaan Kiddex Oy:n maahantuomia tuotemerkkejä: kivoja leluja ja kauniita lastentarvikkeita. 


Tosiaan olin saanut sähköpostiini kutsun, mutta jostain ihmeen syystä tämä oli mennyt minulta ohi. Sitten viimeiseen sähköpostiin havahduin, että minut on bloggaajana oikeasti kutsuttu lastentarvikkeiden maahantuontiyritys Kiddex:lle Helsinkiin, tutustumaan heidän tuomiensa tuotemerkkien tuotteisiin. Olin niin otettu, iloinen ja kiitollinen kyseisestä kutsusta. Se oli minulle todella iso juttu! Nolottaa vähän, kun niin viime tipassa ilmoittauduin ja pahoittelin tietysti asiaa, mutta olen niin iloinen, että uskalsin ilmoittautua mukaan!


Myönnän, että minua jännitti todella paljon. Olihan tämä ensimmäinen kutsuvierastilaisuuteni bloggaajana. Menimme Helmin kanssa Kiddex:lle yhdessä. Minua jännitti niin paljon, että unohdin esittäytyä saapuessani. Onneksi kuitenkin muille selvisi myöhemmin, että kuka minä olen, hih. Minusta oli ihanaa, miten kivan ja lämpimän vastaanoton me saimme heti sisään tultuamme. Tosi rento ja kiva tunnelma, ihanan iloisia ja helposti lähestyttäviä ihmisiä! Jännitys laantui melko nopeasti kun juttelimme ja pääsimme tutkimaan ja tutustumaan erilaisiin leluihin ja Helmi pääsikin heti testailemaan niitä.


Tosiaan oli mahtavaa päästä näkemään näitä ihania leluja ja lastentarvikkeita livenä. Minusta oli niin kiva, että otin Helmin mukaan, vaikka sekin tietysti aiheutti minulle osittain sitä jännitystä: miten Helmi malttaa kun hän on vilkas ja millä tuulella hän on jne. Mutta kuten arvata saattaa niin kaikki meni taas todella hyvin. Helmin kanssa on helppo mennä vieraidenkin ihmisten pariin, kun Helmi on rohkea ja sopeutuvainen. Kiddex:llä oltiin niin mukavia ja ymmärtäväisiä Helmiä kohtaan, joten ei tosiaan tarvinut jännittää. Helmi sai olla oma ihana itsensä.


Helmi leikki oikeasti varmaan kaikilla esillä olevilla leluilla, joten lelut tuli hyvin testattua. Samalla minulla oli erittäin hyvä tilaisuus nähdä minkälaisista leluista Helmi pitää eniten, minkälaisia hankintoja kotiin kannattaa tehdä. Helmin leikkiessä, sain katsella esitteestä laajaa leluvalikoimaa ja minulle kerrottiin niistä. Oli erittäin mielenkiintoista kuulla tarkempia tietoja leluista, niiden ekologisuudesta, kestävyydestä ja tietysti lapsiturvallisuudesta.



Tässä meidän muutamia Kiddex Päivän havaintoja:

Ihana uutuus: puulelumerkki Plan Toys! Todella laaja valikoima erilaisia leluja, jotka on valmistettu ympäristöystävällisesti ja vastuullisesti. Helmin suosikkeja olivat: Mini Golf-setti, PlanWorld sarjaa oleva Puumaja, Työnnettävä ankka, Apina -keilapeli ja Kilpurirata, Nukkekoditkin tutkittiin moneen kertaan. Minua ihastutti monenlaiset kauniit kylpylelut mm. Vesiputous ja söpöt pienet Purjeveneet.






Nature ZOO:n käsintehdyn, virkatut ja uniikit pehmoeläimet kiinnostivat Helmiä. Hän aina välillä sylitteli pehmoja ja kysyi minulta "mikä (eläin) tämä on" ja antoi niille haleja. Pehmoja myös kuljetettiin paikasta toiseen. Kuuntelimme musiikkilelun suloista sävelmää ja Helmi tutki jopa mobilenkin! Nature ZOO valmistaa myös kauniita vauvan leluja.




Helmi tutki Shadez:n aurinkolaseja ja ajattelin että kauheaa, jos ne menevät rikki. Minua rauhoiteltiin, että "eivät ne mene rikki". Minulle näytettiin miten rajustikin niitä voi taivutella. Siis niin kätevää tuollaiset aurinkolasit, mitkä voi huoletta antaa taaperolle, eikä tarvitse pelätä niiden rikkoutumista, hih. Kaiken lisäksi niissä on vielä vuoden takuu, takuu koskee sankojen katkeamista (ei linssien naarmuuntumista)! Ihastelimme myös näitä superihania Affenzahn:n eläinreppuja, oi!



Minua kiinnosti Luman kylpy ja sisustus tuotteet ja katselinkin niitä. Kauniita ja käytännöllisiä lastentarvikkeita! Sitten joskus kun meille tulee vielä vauva, niin haluan meille sellaisen jalallisen Luman ammeen, hih. Lumalla on myös erilaisia helposti puhdistettavia harmaansävyisiä lelukoreja, kauniita minun makuuni. Olin jo aiemmin katsellut näitä kosteuspyyherasioita, niin siistin ja kivan näkösiä, arjen luksusta! Lumalla on paljon muitakin kivoja tuotteita. Myös Hevea:n luonnonkumista valmistetut, suloiset ja turvalliset lelut kiinnostivat kovasti!




Kiddex Päivä oli mielenkiintoinen ja Helmillä oli ihanat leikit! Meillä oli todella kiva iltapäivä Helsingissä. Oli mukava tavata Kiddex:n väkeä ja tämä oli minulle bloggaajana hieno tilaisuus tutustua ihaniin, kestäviin ja turvallisiin leluihin ja lastentarvikkeisiin. Tämä reissu oli myös minulle kotiäitinä kivaa arjesta poikkeavaa tekemistä. Kiitos vielä tästä huikeasta mahdollisuudesta Kiddex! ♡Kiitos myös ihanasta lahjasta, nämä ilahduttavat meitä pitkään! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♡