lauantai 13. huhtikuuta 2019

Uusi blogi Kaksplussalla - Laura "Hassu"

Olen kirjoittanut blogia kolme vuotta. Kaksi ensimmäistä vuotta ihan itsekseni, sen jälkeen vuoden Starbox blogiportaalissa, joka lopetti toimintansa 31.3.2019. Nyt huhtikuusta alkaen olen kirjoittellut blogia täällä, Kaksplussan verkostoblogina. Ihan mahtavaa! Koska olen uusi Kaksplussalla ajattelin hieman kertoa itsestäni ja blogistani.


Olen Laura, lempinimeltäni Hassu, 28-vuotias kotiäiti kahdelle ihanalle tytölle Helmille 11/2014 ja Vilmalle 7/2018. Olen ollut mieheni Pekan kanssa kohta 9 vuotta, joista melkein 6 vuotta naimisissa, perheemme asustelee Kouvolassa. Kirjoittelen hyväntuulista lifestyle&perhe blogia Laura "Hassu" meidän nelihenkisen perheen kuulumisista, lapsista, vauvasta, kodista, arjesta, juhlista, kivoista reissuista ja elämän pienistä iloista. Ajoittain myös pohdin elämää, blogi on minulle paikka purkaa ajatuksia ja käsitellä tunteita. Kaikista tärkeintä on kuitenkin tallentaa ihania muistoja ja hyviä hetkiä.


Minun suurin unelmani on ollut perhe ja olen niin kiitollinen ja onnellinen, että se haave on toteutunut. Valokuvaamisen ja kirjoittamisen lisäksi sisustaminen on lähellä sydäntäni. Tykkään aika pelkistetystä tyylistä ja neutraaleista väreistä: harmaasta, valkoisesta ja mustasta. Kukat, kasvit, lasten lelut ja joskus myös tekstiilit tuovat sopivasti väriä kotiimme. Keräilen muumimukeja ja Marimekon astioita, niiden lisäksi tykkään ostella myös kauniita ja söpöjä lastenvaatteita. Minusta on kiva järjestää juhlia ja koristella kotia erilaisia pyhiä/sesonkeja/vuodenaikoja varten


Olen aina pitänyt kirjoittamisesta ja valokuvaamisesta, siksi blogin perustaminen aikoinaan tuntui houkuttelevalta ja luonnolliselta, vaikka samalla se jännitti ja jopa pelotti minua. Blogi on antanut minulle paljon ja olen oppinut paljon itsestäni, parasta on se, että kaikki ihanat muistot tallentuvat ja kivoihin hetkiin voi palata aina uudelleen ja uudelleen. Koen, että blogin myötä minusta on tullut onnellisempi, itsevarmempi ja rohkeampi. Olen oppinut nauttimaan arjen pienistä iloista ja olen kiitollinen monista ihanista asioista elämässäni. Jokaisella on elämässään vaikeita hetkiä, mutta minusta on tärkeää keskittyä niihin asioihin mitä ovat hyvin. 


Mukavaa, että olet löytänyt blogini täältä. Päivitän blogia tuttuun tapaan, pari kertaa viikossa tai useammin. Kannattaa seurata meidän kuulumisia myös Instagramissa @laurahassu, laittelen sinne kuvia päivittäin ja kerron siellä uusista postauksistani, storyn puolelle laittelen videoita säännöllisen epäsäännöllisesti. Blogin Facebook sivulle Laura "Hassu" linkitän aina uusimmat postaukseni, sieltä ne on helposti luettavissa.


Minusta on niin kiva olla osa Kaksplus blogiverkostoa ja kirjoittaa samassa elämäntilanteessa olevien bloggaajien joukossa. Onneksi minun ei Starboxin lopettamisen jälkeen tarvinut murehtia mitä blogilleni tapahtuu, kun minulle aukeni paikka täällä. Odotan mitä kaikkea pääsen Kaksplussalaisena kokemaan. ♡ 

2 kommenttia:

  1. Tervetuloa mukaan verkostoon! Ehkäpä tapaamme jossain blogitapahtumassa. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♡