lauantai 23. maaliskuuta 2024

Tänään täytän 33 vuotta

Tänään 23.3 täytän 33 vuotta. Aamulla koko perhe tuli yhdessä herättämään minut. Sitten minut kutsuttiin herkulliselle lettuaamiaiselle. Sain suukkoja ja haleja, kukkia, mun lemppari suklaata, lasten tekemiä ihania kortteja ja lahjoja. Pekka osti minulle söpön muumimaton, se oli aivan ihana yllätys! Hän antoi minulle lahjasta edellisenä päivänä vihjeen: "lahja on jotain sellaista mitä en ole koskaan antanut sinulle, mutta tykkäät siitä varmasti". Mietin mitä ihmettä se voi olla, koska tämän lähes 14 vuoden aikana Pekka on ostanut minulle monenlaisia lahjoja, hih. 


Pekka oli eilen ja on myös tänään töissä, iltavuorossa vieläpä. En olisi millään jaksanut yksin järjestää juhlia. Oli kuitenkin mukavaa tällä viikolla nähdä läheisiä. Meillä kävi tämän viikon aikana muuten vain kylässä veljeni perheineen, keskimmäisen kummit perheineen ja vanhempani. Oli todella mukavaa nähdä teitä kaikkia.



Kiitos kaikista ihanista onnitteluista ja muistamisista mitä olen saanut. Olen niin onnellinen kaikista rakkaista ympärilläni. Minulla on ollut rauhallinen ja ihana syntymäpäivä, haleja, herkuttelua ja lepoa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♡