sunnuntai 3. heinäkuuta 2016

Blogi 4kk

Eilen tuli 4kk täyteen blogin aloittamisesta. Aika on mennyt todella nopeasti. Kuten olen jo aiemmin maininnut, niin tämä on superkiva harrastus. Pidän kirjoittamisesta ja rakastan valokuvia, samalla kaikki Helmin lapsuusmuistot jäävät talteen. Äiti on kirjoittanut minusta ja veljestäni juttuja vauvakirjaan, meitä on myös paljon kuvattu. On ihanaa kun voi palata omaan lapsuuteen kirjoitusten ja kuvien kautta. Haluan, että Helmi voi aikuisena muistella lapsuuttaan, lukemalla ja katselemalla kuvia siitä mitä kaikkea ollaan puuhailtu. On mahtavaa että minäkin voin muistella Helmin lapsuutta, lueskella kaikista kivoista jutuista ja katsella ihania valokuvia. 


Olen vähän yllättynyt siitä miten ahkera olen bloggaamaan. En osannut ajatella että touhuavan taaperon kanssa, kiireistä lapsiperheen arkea eläessä ehtisi näinkin paljon kirjoittelemaan. Tietysti nyt kun Pekka on lomalla niin kirjoittamiselle on helpompi järjestää aikaa. Olen kyllä joskus kirjoittanut myöhään illalla tai yölläkin, että olen saanut postauksen valmiiksi. Yleensä kuitenkin kirjoittelen päivällä tai alkuillasta. Olen (ainakin vielä) motivoitunut tähän kirjoittamiseen ja haluan kirjoitella meidän tekemiset ylös, varsinkin jos on kyseessä jokin "spesiaalijuttu" eli jotain erikoista tai arjesta poikkeavaa. Mutta hienoa tässä hommassa on myös se, että tulee kirjoitettua siitä arjestakin, oikeastaan ihan kaikesta. Minun elämäni on ihanaa, välillä rankkaa, mutta juuri sellaista mitä olen halunnutkin elää, minusta on ihanaa olla vaimo ja äiti. Minulla on ihana perhe, kaunis koti ja nautin arjen pienistä iloista. 


Kesäkuussa postasin näistä:  
(yksi lemppari postauksistani, huoneesta tuli tosi kiva, hih)

Vaikka kesäkuu meni tosi nopeasti, niin onneksi kesää on vielä rutkasti jäljellä. Meillä on vielä vaikka mitä kivoja kesäsuunnitelmia, kirjoittelen niistä myöhemmin. Nauttikaa lämpimistä päivistä, mansikoista ja (niillä kenellä on) lomasta  <3

2 kommenttia:

  1. Kun löytää itselleen mieluista tekemistä, ajan saa aina järjestettyä! :) Itse kyllä usein sorrun kirjoittelemaan myöhään illalla tai alkuyöstä.. Joskus se vain on ainoa vaihtoehto :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot niin oikeassa :-) ja kyllä niin joskus käy että kirjoittelee pikkutunneille asti. Jos on hyvä inspiraatio niin silloin on pakko kirjoittaa, ihan sama mitä kello on :'D Kiva kun käyt kommentoimassa :)

      Poista

Kiitos kommentistasi ♡