lauantai 31. joulukuuta 2016

Tämä vuosi

Kuten edellisessä postauksessani jo kerroin: vuosi ei ole ollut helppo, mutta olen onnellisempi kuin koskaan. Tämän vuoden siisteimpiä juttuja kohdallani on ollut tämä blogi. Voitin pelkoni ja uskalsin toteuttaa haaveeni bloggaamisesta. Tämä blogi on antanut minulle niin paljon, paljon enemmän mitä osasin odottaa. Tänne taltioituu kaikki ihanat muistot ja hyvät hetket. Tänne taltioituu tuntemukseni, tänne pääsen purkamaan ajatuksiani. Täällä on tilaa kaikille ihanille kuville, sillä pidän valokuvista ja kuvaan todella paljon. On mukavaa että minulla on pitkästä aikaa taas jokin harrastus ja mikä olisikaan parempi harrastus kuin tämä bloggaaminen. Tässä yhdistyvät kaksi intohimoani: valokuvaaminen ja kirjoittaminen. Tämä blogi muistuttaa minua joka päivä siitä miten ihana elämä minulla on ja miten monta hyvää syytä minulla on olla onnellinen.



Tämä vuosi on antanut minulle paljon. Olemme saaneet nauttia perheen keskeisestä laatuajasta, olemme tehneet kivoja reissuja, olemme nauttineet arjesta, ulkoilleet ja mökkeilleet. Olemme myös nähneet ystäviämme ja sukulaisiamme, olemme juhlineet monissa kivoissa juhlissa. Olemme Pekan kanssa tänä vuonna olleet 6 vuotta yhdessä, 5 vuotta kihloissa ja 3 vuotta naimisissa, ihanaa eikö? Mahtavaa että tänä vuonna sain myös mahdollisuuden toteuttaa ensimmäisen blogiyhteistyöni (Lapsen Maailma -lehden kanssa). Haluan kiittää teitä kaikkia tästä upesta matkasta blogini parissa. Olen enemmän kuin kiitollinen kaikista palautteistanne, rohkaisevista sanoistanne ja kannustuksesta. Minusta on ollut kiva kuulla miten te tykkäätte lukea kuulumisistamme, miten kuvani ja tekstini ovat lohduttaneet, inspiroineet sekä ilahduttaneet teitä. Kuulen mielelläni teitä jatkossakin! Ihanaa ja onnellista uutta vuotta teille kaikille! <3 Uskon että ensi vuodesta tulee vieläkin mahtavampi, olkaahan kuulolla, hih!



Kun selaan blogiani, niin huomaan että meillä tosiaan on ollut mahtava vuosi. Tänä vuonna täytin 25-vuotta, joten neljennesvuosisadan kunniaksi olen listannut tähän 25 luetuinta postaustani. Mukavia lukuhetkiä <3

1. Mitä ostimme joulukotiimme

2. Kaksi vuotta kotona kotona 1/2 (synnytyskertomus ominsanoin)

3. Lapsenmaailma + arvonta (arvonta on päättynyt)

4. Rehellistä avautumista

5. Kaksi vuotta kotona 2/2 (ajatuksiani kotiäitinä)

6. Helmin synttärilook

7. Ihanat 30v juhlat (serkkuni synttärit)

8. Kuluneen syyskuun kuulumisia

9. Koko perhe Helsingissä

10. Masuikävä

11. Kun Helmi oli vielä masussa

12. Mun polttarit

13. Juhannus 2016

14. Vaaleanpunainen unelma - Pienen tytön huone

15. Pekan synttärit

16. Puolivuotias Laura "Hassu" -blogi - Miten blogi sai alkunsa

17. Meillä on rakas, iso ja taitava tyttö

18. Sanoimme TAHDON ja tahdomme edelleen

19. Äiti ja Helmi samistelee

20. Helmin ensimmäinen vuosi

21. Meidän talvi

22. Kosinta

23. Laura "Hassu" Tallinnassa - Toinen päivä

24. 6 ihanaa vuotta

25. Laura "Hassu" Tallinnassa - Ensimmäinen päivä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♡