perjantai 2. maaliskuuta 2018

Blogisynttärit - Laura "Hassu" kaksi vuotta

Tänään blogini Laura "Hassu" täyttää 2 vuotta. Aika on mennyt todella nopeasti, "onko siitä oikeasti jo kaksi vuotta?". Blogin nimi oli minulle aikanaan helppo päätös, kun suunnittelin blogin tietyllä tapaa kertovan elämästäni. Etunimeni + lempinimeni = Laura "Hassu". Blogin nimi on myös siksi ajaton, koska se ei lokeroidu mihinkään tiettyyn kategoriaan. Koen että tämän nimen alla voin periaatteessa kirjoittaa mistä vain, hih.


Mielessäni on pyörinyt paljon blogin alkutaival, se miksi blogi on niin tärkeä minulle. Tottakai blogi on tärkeä minulle siksi, että tänne tallentuu kaikki ihanat muistot ja kivat reissut, tämä on minulle myös paikka purkaa ajatuksiani ja käsitellä tunteitani. Blogi on minulle rakas harrastus ja sitä kuuluisaa omaa aikaa. Olen aina kokenut, että kirjoittaminen on minulle kaikista helpoin tapa kertoa miltä minusta tuntuu. Blogini on alusta asti ollut hyväntuulinen lifestyle ja perheblogi ja sellaisena se tulee pysymään, niin kauan kuin siltä tuntuu. Vaikka teemana on iloiset asiat elämässäni, niin on täällä pohdittu myös vakavampiakin asioita.


Elämä on helpompaa, kun keskittyy hyviin, kivoihin asioihin. Eikä se tarkoita sitä, että olisin aina iloinen tai että minua ei koskaan ärsyttäisi mikään. Itse haluan kuitenkin pysyä positiivisena, tallentaa hyvät hetket ja koittaa nauttia elämästä niin hyvin kuin pystyn. Sillä se ei ollut minulle aiemmin helppoa. Blogi sai aikoinaan alkunsa osittain myös siksi, että halusin päästä pois synkistä ja ikävistä ajatuksista. Halusin oppia näkemään, että elämäni on kaikista vastoinkäymisistä huolimatta ihanaa, että minulla on monta hyvää syytä olla onnellinen. Blogissa kivojen asioiden käsitteleminen, arjen pienet ilot, instagram ja kauniit kuvat minulle tärkeistä asioista ovat opettaneet minut näkemään miten ihanaa elämäni voikaan olla, vaikka silloin aluksi niitä hyviä asioita piti joinain päivinä oikeasti etsimällä etsiä. Joka päivä tapahtuu iloisia asioita, jos vain antaa niille mahdollisuuden. Yksi parhaimmista jutuista elämässäni onkin se, että vaikeiden kokemusten myötä, olen oppinut nauttimaan elämästä, osaan iloita pienistä kivoista asioista ja tiedän sen, että jokaisessa päivässä on jotain hyvää. Ihanaa, että blogin avulla voin palata hyviin muistoihin aina uudelleen ja uudelleen ♡


Blogilla on siis iso merkitys minulle monellakin tapaa. Ja näiden parin vuoden aikana on ollut ilo huomata miten blogini on ilahduttanut ja ollut tärkeä muillekin. Vaikka kirjoitan itseäni varten, niin olen ollut aina kiitollinen ja onnellinen kaikista teistä, jotka jakavat tämän kaiken kanssani, lukevat, tykkäävät ja kommentoivat. Mieleeni on painunut kaikki tsempit ja kauniit sanat, niiden ansiosta olen kehittynyt bloggaajana, minusta on tullut itsevarmempi, uskallan olla minä, kannustuksen myötä uskallan olla myös rohkeampi, kiitos. Olen saanut kokea blogin kautta hienoja juttuja, kivoja tapahtumia ja mielenkiintoisia, sopivalla tavalla haastavia yhteistöitä. Myös ne ovat saaneet minut avaamaan silmäni sille, että kirjoitusten ja kuvien suhteen minua arvostetaan, kiitos.


Tämän parin vuoden aikana olen saanut rauhassa harjoitella bloggaamista, löytää kirjoittamalla ja valokuvaamalla oman tyylini ja saada ääneni kuuluviin. Ja huomaan kyllä, että kehitystä on tapahtunut. Koen, että olen valmis ottamaan askeleen eteenpäin, vastaanottamaan uusia haasteita ja kokemaan blogin kanssa vielä monia hienoja juttuja. Vaikka blogini tulee pian seuraamaan uusia tuulia, niin Laura "Hassu" tulee jatkossakin pysymään minun näköisenäni, hyväntuulisena lifestyle blogina, jossa nautitaan elämän pienistä iloista, lapsiperheen arjesta, kivoista reissuista ja kodista. Tulen jatkossakin kirjoittamaan myös raskaudesta ja sen mukana tuomista tunteista, aion pohdiskella elämää ja kirjoittaa minulle merkityksellisistä jutuista liittyvät ne sitten rakkauteen, iloon tai suruun. Odotan innolla tulevaa ja mitä kaikkea minä ja blogini tulemme kokemaan. Aiomme mennä kohti uusia seikkailuja, kohti uusia haasteita, kohti suuria unelmia ♡

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♡