sunnuntai 28. kesäkuuta 2020

Kuusi kysmystä, jokaiseen kysymykseen neljä vastausta minusta ja miehestäni

4 nimeä, joilla minua kutsutaan / on kutsuttu

• Laura
• Hassu 
• Hani 
• Hasu 

4 paikkaa, joissa olen asunut

• Lapsuuden koti/Kouvola
• Nykyinen koti/Kouvola
• Pyydysmäki/Kouvola
• Tornionmäki/Kouvola

4 asiaa, joita teen mielelläni vapaa-aikanani 

• Vietän aikaa perheen kanssa 
• Valokuvaan
• Kirjoitan blogia
• Katselen telkkua, löhöilen

4 paikkaa, joissa olen käynyt

• Tallinna
• Hania
• Nizza
• Berliini

4 asiaa, joita rakastan syödä

• Tacot ja Tortillat 
• Mansikat
• Sipsit
• Mehujäät

4 suosikkijuomaani

• Cocis
• Vesi
• Mehu
• Tee



4 nimeä, joilla minua kutsutaan / on kutsuttu

• Pekka
• Peksu
• Pexi
• Pöksä

4 paikkaa, joissa olen asunut

• Kuopio
• Lahti
• Kouvola (porukoilla)
• Kouvola (oma koti)

4 asiaa, joita teen mielelläni vapaa-aikanani 

• Syön
• Löhöän
• Pelaan 
• Leikin lasten kanssa

4 paikkaa, joissa olen käynyt

• Helsinki
• Tukholma
• Tallinna
• Kreeta

4 asiaa, joita rakastan syödä

• Pizza
• Hamppari
• Tortillat 
• Makaroonilaatikko

4 suosikkijuomaani

• Vesi
• Kahvi
• Olut
• Cokis



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♡