maanantai 9. huhtikuuta 2018

Ensimmäinen kuukausi Starboxissa

Kuukausi sitten kirjoitin ensimmäisen postaukseni täällä Starbox-blogiyhteisössä. Esittelin itseni, kerroin perheestäni ja blogistani. Innostuin tämän ensimmäisen kuukauden aikana kirjoittamaan monia muitakin postauksia mm. syntymäpäivästäni, talvilomastamme, sisustuksesta, pääsiäisestä, raskaudesta, meidän arkisista puuhasteluista ja tulevista Lapsimessuista. Yhteensä 17 postausta.



Olen aina ollut aktiivinen kirjoittamaan, mutta tuntuu, että nyt täällä uudessa blogikodissa olen saanut uudenlaisen inspiraation kirjoittamiseen. Minulla on mielessäni monia postausideoita, joten jutut eivät ihan äkkiä lopu kesken, hih. Koen, että blogini on löytänyt paikkansa täällä Starboxissa ja olen niin iloinen siitä, miten ihanan vastaanoton sain bloggaajilta, kun tulin uutena porukkaan mukaan. Minulle tuli heti todella tervetullut olo, kiitos! ♡


Minusta on kiva, että olen saanut täällä Starboxissa kannustusta ja neuvoja, lisänäkyvyyttä ja postauksiani on luettu enemmän kuin aiemmin. Tuntuu hyvältä, että blogistani tykätään ja kirjoitukseni kiinnostavat. Kiva, että olen saanut uusia lukijoita ja ihanaa että minun matkassani jo pidempään kulkeneet ovat löytäneet blogini täältä uudesta osoitteesta. Minusta on kiva olla osa blogiyhteisöä, olla ihmisten keskellä, jotka harrastavat samaa kuin minä. Viihdyn täällä ja odotan mitä kaikkea tulevat kuukaudet tuovat tullessaan. Tästä on hyvä jatkaa ♡

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♡