sunnuntai 30. joulukuuta 2018

Oot niin ihana - Täytettyjä vauvakirjan sivuja

Kaupallinen yhteistyö / Oot niin ihana

Olen toiminut jo melkein puoli vuotta Oot niin ihana brändilähettiläänä. Olen laittanut instagramiin monenlaisia kuvia ja joka kuukausi yhden Oot niin ihana -postauksen tänne blogiin. Lupasin, että tämän kuun postauksessa esittelen teille kaikki tähän mennessä valmiiksi tehdyt vauvakirjan sivut.

Sivuja on tällä hetkellä valmiina 14 liittyen raskauteen, vauvan syntymään ja vauvan ensimmäisiin kuukausiin. Suurin osa tähän mennessä valmistuneista sivuista on vauvakirjan alkuperäisiä sivuja, mutta olen alkanut täyttämään myös muutamia lisäsivunipun sivuja. Olen käyttänyt monien sivujen koristeluun Oot niin ihana tarra-arkin tarroja. Nämä ihanat sivut olen tähän mennessä täyttänyt ja saanut valmiiksi:














Tykkään edelleen täyttää tätä ihanaa vauvakirjaa. Siitä saa helposti juuri omiin tarpeisiin sopivan. Tykkään mm. siitä, että tekstille ja valokuville on riittävästi tilaa, sivut ovat visuaalisesti kauniita, moderneja ja leikkisiä. Seuraavaksi aion tehdä jostain vauvakirjan vapaasta, otsikoimattomasta sivusta joulu -sivun ja tammikuun alussa meidän pieni ihme täyttää puoli vuotta, tiedossa on myös kuukausisivun täyttelyä. Muutamia muitakin sivuja olen aloitellut tekemään, mutta niitä en ole vielä saanut valmiiksi.

Tosiaan olen saanut valmiiksi jo monenlaisia, omalla tavallaan kauniita ja ihania vauvakirjan sivuja. Kyllä vauvakirjaa ehtii täyttämään, kun vain järjestää sille aikaa. On ollut mukavaa jakaa teille vinkkejä ja esimerkkejä siitä miten tätä ihanaa vauvakirjaa voi täyttää, parasta on kuitenkin se, että näitä sivuja voi täyttää monella eri tavalla, juuri niin kuin itse haluaa. Instagramissa #ootniinihana ja #ihanatyyppi näet lisää kuvia vauvakirjasta ja muista Oot niin ihanan tuotteista käytössä. Edellisessä postauksessani on linkit kaikkiin jo kirjoittamiini Oot niin ihana postauksiin, pääset kurkkaamaan ne täältä. Tämä vauvakirjan täyttäminen on ollut minulle mielekästä ja inspiroivaa puuhaa, olen päässyt toteuttamaan itseäni, mikä tärkeintä: olen päässyt tallentamaan kauniisti kaikki vauvani tärkeät asiat, kasvun, kehityksen ja ihanat muistot kuvien kera.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♡