torstai 2. helmikuuta 2017

Kuukauden päästä juhlitaan

Kuukauden päästä eli 2.3.2017 Laura "Hassu" -blogi täyttää vuoden! Aika on kulunut kyllä todella nopeasti. Olen saanut bloggaamisesta ihanan ja mielenkiintoisen harrastuksen.


Blogi on tuonut minulle juuri sitä kaivattua itsevarmuutta, se muistuttaa minua kaikista kivoista muistoista ja hyvistä hetkistä. Blogi on minulle paikka purkaa ajatuksiani, pohtia elämää ja kirjata ylös Helmin lapsuusmuistot. Mutta ilman läheisteni, perheeni ja ystävieni tukea en olisi tässä pisteessä nyt. Se kannustus ja rohkaisu mitä olen teiltä ihanilta lukijoiltani saanut on ollut ihan mahtavaa! Rakkaus, kannustus ja rohkaisevat sanat lämmittävät mieltäni ja juuri niiden ansioista minusta on tullut itsevarmempi, tyytyväisempi ja onnellisempi. Haluan kiittää teitä kaikkia ketkä olette antaneet minulle positiivista palautetta, te kaikki ansaitsette kiitokseni siitä miten rohkeaksi ja itsevarmaksi olen kasvanut tämän blogin myötä. Olen otettu kaikista kauniista sanoista mitä olen saanut ja hyvin kiitollinen niistä jokaisesta. Minusta on niin ihanaa miten onnelliseksi tämä harrastus tekee minut. Minusta on mahtavaa huomata miten ihanaa meidän elämämme on, miten ihania muistoja saan joka päivä, miten osaan nauttia kaikista pienistäkin arkisista asioista. Elämäni on juuri sellaista minkälaista olen halunnutkin elää. Haasteista huolimatta olen onnellisempi kuin koskaan!


Olen kiitollinen siitä, että blogin myötä olen saanut tilaisuuden tehdä yhteistyötä kanssanne: By Pinja, Lapsen Maailma, MaxPlay & Raskauskeiju. Kerron ja jaan mielelläni kokemuksia tuotteista mistä pidän, mitkä koen käytännöllisiksi ja ihaniksi. Blogi täyttää pian vasta vuoden ja olen jo nyt kokenut tämän blogin kanssa niin paljon. Toivottavasti saan tehdä kirjoitushommia jatkossakin yhteistöiden merkeissä.






Kuukauden päästä juhlitaan 1-vuotiasta Laura "Hassu" -blogia, aivan mahtavaa! Olo on niin kiitollinen ja onnellinen. ♡

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♡