keskiviikko 9. lokakuuta 2019

Jännetulehdus - Blogissa voi olla lähiaikoina vähän hiljaisempaa

Täällä blogissa on ollut ja voi lähiaikoina olla vähän hiljaisempaa, sillä oikea käteni ei oikein toimi, en pysty kunnolla käyttämään sitä. Käsi on ollut todella kipeä ja syyksi paljastui viime viikonloppuna jännetulehdus/rasitus.


Tottakai tämä tapahtui juuri silloin kun Pekka oli reissussa. Kipu oli sietämätöntä, (jos synnytyksiä ei lasketa niin) en muista milloin olisin kokenut sellaista kipua. Onneksi minulla on ollut apuna vanhempani ja ystäväni, myös mieheni kun hän kotiutui. En tiedä miten muuten olisin selvinnyt tästä, varsinkin ensimmäisistä päivistä. Hätää ei onneksi ole, kävin lauantaina lääkärissä, sain kipulääkkeitä + lähetteen fysioterapiaan. Viime viikonlopusta ei tosiaan tullut ihan sellainen kuin odotin. Kipeää tekee, mutta kyllä tämä tästä, onneksi lääkkeet helpottavat oloani ja kaunis mökkimaisema ja nämä syksyiset kuvat vähän lohduttavat.


Minulla on tänään menossa viides päivä käsipuolena. En vieläkään pysty käyttämään oikeaa kättä. Kaikki pitää tehdä vasemmalla kädellä ja se on oikeakätiselle aika hankalaa. Onneksi olen saanut apua. Viikonloppuna me tytöt olimme vanhempieni mökillä heidän kanssaan, eli mamma ja pappa hoitivat lapsia, sain lepuuttaa kättäni. Maanantaina Pekalla oli vapaa ja eilen sain ystäväni avukseni ♡ Kolme ensimmäistä päivää oli selkeästi pahimmat päivät, ihan niin kuin lääkäri oli minulle sanonutkin, nyt jo vähän helpottaa. Pystyn esim sormia jo vähän liikuttamaan.


Instagramin käyttäminen ja kuvien ottaminen onnistuu jotenkin puhelimella ja vasemmalla kädellä, mutta harmittaa, että en pysty kameralla kuvaamaan. Onneksi sain mökillä otettua kuitenkin näitä kauniita ruskakuvia kännykällä. Minulla olisi vaikka mitä postausideoita tänne blogiin, mutta ne saavat nyt odottaa. Yksi postaus minulla on vielä edellisen postauksen lisäksi luonnoksissa kuvia vaille valmiina (kuvat on kyllä otettu ja muokattu aiemmin, mutta ei siirretty blogiin), joten voi olla, että jossain vaiheessa Pekan avustuksella saatan sen julkaista. Blogi on minulle rakas harrastus ja harmittaa, että joudun pitämään siitä vähän taukoa, minun on pakko, koska en pysty tekemään postauksia yhdellä kädellä, vaikka haluaisinkin. Tähänkin postaukseen tarvitsin mieheni apua, koska tosiaan minulla toimii vain yksi käsi, kiitos Pekka.


Kurjaa tämä on, mutta ei onneksi vakavaa. Toivottavasti käsi parantuu pian ja selviän jotenkin näistä päivistä, kun minun on oltava kahden lapsen kanssa yksin. Pitäkää minulle peukkuja. Meidän kuulumisia voi edelleen seurata instagramissa @laurahassu ja kun käsi paranee niin myös taas täällä blogissa. Toivotaan, että tauosta ei tule kovin pitkä, haluan pian taas päästä kuvaamaan ja kirjoittamaan, tekemään kivoja postauksia ♡

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♡