sunnuntai 14. toukokuuta 2023

Ihana äitienpäivä

Ihana äitienpäivä. Sain nukkua pitkään, lapset ja Pekka toivottivat minulle hyvää äitienpäivää, V lauloi ja sain niin lämpimiä haleja. Minulle tuotiin sänkyyn lahjoja ja kortteja, niin ihania juttuja! Kiitos rakkaat pupuset! Pekka oli lasten kanssa askarrellut ja tehnyt herkullisen aamupalan. Oli kananmunia ja pekonia, vesimelonia, pannukakkuja erilaisilla täytteillä, keksejä ja törkeän hyviä paistettuja kindermaxirullia, oi nam! Kiitos kiitos 🤍


Leikimme piilosta, katsoimme elokuvaa, ulkoilimme omalla pihalla ja kävimme viemässä kukkia hautausmaalle mammanmammalle (eli mammalleni, äitini äidille). Minulla on kova ikävä häntä. Meille rakkaita äitejä ja isoäitejä muistimme tänä vuonna etänä, koska meillä pienin on kipeänä, emme voineet kyläillä kenenkään luona, niin kuin yleensä äitienpäivänä teemme. 

Olen niin kiitollinen ja onnellinen ihanasta perheestäni. Saan olla äiti kolmelle rakkaalle lapselle. Minulla on maailman ihanin perhe. Suurin unelmani on toteutunut. 🤍

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♡