tiistai 25. lokakuuta 2016

Ensilumi

Ihana ensilumi tulikin tänä vuonna tänne Etelä-Suomeen jo lokakuussa, tätä on niin odotettu! Kyllä, minä pidän talvesta, pakkasesta ja lumesta. Joka vuosi odotan talvea innoissani. Ja vaikka se onkin aika hassua, niin joka vuosi olen yhtä innoissani ensilumesta. Olen niin fiiliksissä, talvinen valkoinen luonto on mielestäni todella kaunis ja talvella voi puuhastella kaikkia mukavia juttuja. Lumesta tulee myös jouluinen fiilis ja joulu sattuu olemaan minun lempparijuhlani. No ensilumesta on vielä pitkä matka talven puuhasteluihin, sillä nämä lumet sulavat todennäköisesti jo parissa päivässä. Ja kyllä tämä saattaa olla enemmän räntää kuin lunta, mutta en anna kenenkään pilata minun ensilumifiilistäni. Flunssasta huolimatta minun piti päästä ulos ihmettelemään lunta Helmin kanssa, sillä Helmiä lumi kiinnosti kovasti. Oli hauskaa kun jäljet jäivät lumeen, lunta pystyi vähän lapioimaan ja tunnustelemaan. Minusta oli ihanaa huomata, että Helmikin taisi nähdä ensilumessa talven taikaa, hän katseli lumista maisemaa niin lumoutuneena. 















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♡