sunnuntai 10. tammikuuta 2021

Vaippakakku poikavauvalle

Pääsin jälleen yllättämään ihanan odottavan äidin ja tekemään suloisen vaippakakun rakkaalle pienelle pojalle. Odotan niin paljon sitä kun hän syntyy, pääsemme näkemään hänet ja pitämään häntä sylissä. ♡


Koronavuosi on ollut raskas monille yrittäjille ja suomalaisille yrityksille ja siksi halusin tukea heitä vaikeina aikoina ja käyttää vaippakakkuun suomalaisten yritysten tuotteita. Kauniit harsot: Unavaate, heillä on monen värisiä yksinkertaisen tyylikkäitä harsoja. Aion tilata sieltä harsoja myös meidän tulevalle kesäkuiselle. Imetyskoru: By pinja mitä myy Oot niin ihana verkkokauppa, ostin ensimmäisen imetyskorun itselleni jo neljä vuotta sitten. Kakun päällä istuskelee söpö Martinexin Muumi pehmo. 


Halusin tätä Muumi-vaippakakkua somistaa kukilla, niin en ollut vielä aikaisemmin tehnyt. Käytin harsokukkaa ja eukalyptuksen oksia. Olen halunnut tehdä tekemistäni vaippakakuista erilaisia. Tämä ihanuus on numeroltaan 4. Nähtävästi tyylikseni on muodostunut tehdä vaippakakkuja mitkä "kuorrutan" harsoilla, hih. 

Tästä muumivaippakakusta tuli mielestäni kaunis ja harmoninen. Ihana yllätys odottavalle äidille ja isällekin, hih. Olin niin paljon odottanut, että pääsen antamaan tämän heille. Kohtaamisestamme tulikin todella erityinen minkä varmasti muistan ikuisesti. ♡


Täältä pääset näkemään aiemmin tekemäni kaksikerroksiset Pupu-vaippakakut ja ohjeet niihin, täältä puolestaan kolmikerroksisen Bambi-vaippakakun ja siihen ohjeet. Aika hauskaa, että olen päässyt tekemään jo neljä vaippakakkua, kaksi tytölle ja kaksi pojalle. Olen saanut itse vaippakakut H:n aikana serkultani, V:n aikana mieheltäni, ne ovat olleet ihania yllätyksiä mitä olen todella paljon arvostanut. Siksi olen halunnut ilahduttaa lähipiirissäni odottavia äitejä suloisilla vaippakakuilla. Niiden tekeminen on ollut mielestäni myös todella kivaa ♡

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♡