torstai 9. maaliskuuta 2017

Toivepostaukset

Viikko sitten blogini Laura "Hassu" juhli 1v synttäreitä! Järjestin teille arvonnan ja  minulle sai kertoa postausehdotuksia. Olen saanut teiltä todella kivoja vinkkejä siitä mistä voisin kirjoittaa kevään aikana, mahtavaa ♡ Postausehdotukset ovat kaikki olleet niin kivoja, joten olen päättänyt kuunnella toiveitanne ja toteuttaa ne, omalla tyylilläni, hih. Kiitos kivoista kommenteista ja ihanista blogisynttärionnitteluista. Kaikki kauniit sanat lämmittävät mieltäni, ne kertovat siitä, että blogiani luetaan ja siitä tykätään, mikä on superkiva juttu! Kiitos että olette siellä ♡


Tässä on listattuna toivepostaukset. Julkaisen ne kevään aikana, satunnaisessa järjestyksessä. Aivan mahtavia ideoita! En malta odottaa että pääsen toteuttamaan niitä. ♡

- Meidän arki

- Lastenvaatteet

- My Day/Minun päiväni

- Pekan/Helmin haastattelu

-  Sisustusaiheinen Do It Yourself projekti



'Minun kuulumiset/vapaa-aika' postaus, jota toivottiin ei löydy tältä listalla, koska koen että 'Tässä olen minä' postauksessa kerron aika paljon itsestäni. Uudessa postauksesa vain toistelisin niitä samoja juttuja. :-) Minulta pyydettiin myös postausta liittyen Helmin suuttumuksiin ja kiukutteluihin. Kerroin jo aiemmin, että en halua julkaista Helmistä mitään negatiivista tai ei niin kivoja juttuja. En kirjoita postausta Helmin uhmiskohtauksista tai itkun ja harmin aiheuttajista sen tarkemmin, koska näen ne semmoisina luottamuksellisina asioina ja tavallaan Helmin henkilökohtaisina tuntemuksina. Vaikka tottakai ymmärrän sen, että kaikilla lapsilla on uhmaikä, eikä se ole mitenkään henkilökohtaista, jotenkin vaikea selittää tämä mitä ajattelen, mutta toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitan. Kirjoitan positiivisella asenteella juttuja, jotka koen sellaisiksi, että en loukkaa niissä Helmiä, eikä Helmi pahoita mieltään niistä isompana. En minä kenenkään muunkaan kinasteluista tai kiukutteluista kirjoita. :-)


Tosiaan Blogisynttärit postauksessa oleva arvonta on nyt päättynyt ja voittaja on selvillä. Paljon onnea voittajalle! ♡ Täältä pääset kurkkaamaan kuka voitti omakseen tämän ihanan A Little Lovely Companyn mustan kirjainnauhasetin! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♡