perjantai 3. maaliskuuta 2017

Yhteistyöt

Olen kiitollinen siitä, että olen päässyt blogin myötä tekemään yhteistyötä erilaisten yritysten kanssa. Kuten olen jo aiemmin sanonut, niin kirjoitan mielelläni tuotteista mistä pidän, mitkä ovat käytännöllisiä ja kauniita.


Olen päässyt tekemään yhteistyötä muutamien yritysten kanssa, mikä on ollut mahtavaa! Kiitos tästä mahdollisuudesta By Pinja, Lapsen Maailma, MaxPlay & Raskauskeiju. ♡ Ihanaa, että minuun on luotettu ja olen saanut mahdollisuuden kirjoittaa kivoista tuotteista. Minusta on mukavaa, että olen voinut jakaa vinkkejä, ideoita ja inspiraatiota. Mukavaa, että kirjoitusteni avulla, olette saattaneet löytää itsellenne tai lapsellenne uuden kivan jutun, mikä ilahduttaa ja/tai helpottaa arkea. Kirjoitan niistä tuotteista mistä todella pidän, minkä takana seison ja mitä voin hyvillä mielin suositella muille. On myös kiva tukea kotimaisia yrittäjiä!


Ihan ensimmäinen yritys kenen kanssa olen päässyt tekemään yhteistyötä on By Pinja. By Pinja myy kauniita silikonikoruja. Helmi pitää todella paljon omasta syntymäpäivälahjaksi saamastaan korusta ja pujottaa sen usein kaulaansa. Hän nappaa itselleen myös minun By Pinja -koruni. Silikonikoruja on saatavilla monenlaisia ja voit myös tilata korun itse valitsemillasi väreillä. Minulta löytyy Classic Style mallistosta yksinkertaisen tyylikäs All black ja ihana Custom koru valitsemillani silikonihelmillä (vaaleanharmaa-vaaleanpunainen-vaaleanharmaa). Ihania koruja ja hyvää palvelua! Mukavaa, että By Pinja haluaa olla mukana juhlimassa Laura "Hassu":n 1v blogisynttäreitä! ♡


Koodilla LAURAHASSU saatte -20% kaikista koruista By Pinjan verkkokaupasta www.bypinja.com. Koodi on voimassa tänään perjantaina 3.3.2017 ja huomenna lauantaina 4.3.2017 ♡


Joko olette huomanneet kivan kirjainnauha arvonnan blogisynttärit postauksessa? Sinne pääsee täältä. Samalla voitte kertoa minulle postaustoiveitanne! Käykää osallistumassa ♡

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♡