maanantai 31. elokuuta 2020

Elokuu 2020

Elokuu oli enimmäkseen ihana, lämmin ja kesäinen. Teimme retkiä, kävimme erilaisissa leikkipuistoissa, mökillä ja rannalla. Kävin myös merenrannalla tyttöjen ja S-kummin kanssa. Yksi elokuun kohokohdista oli reissumme Muumimaailmaan ja Turun seudulle. Se oli ainut kesäreissumme Kaakkois-Suomen ulkopuolelle.


Vaikka olemme retkeilleet ja tehneet monia kivoja kesäjuttuja, niin arki on alkanut. Elokuun alkupuoliskolla 5v aloitti eskarin, ja kuun loppupuolella aloitimme 2v:n kanssa perhekerhon. On ollut vähän haikeaa, sillä eskarin myötä yksi aikakausi tuli päätökseen. Silti on ihanaa, kun lapset kasvavat ja pääsemme kaikki kokemaan uusia asioita. Totuttelu vaatii minulta kuitenkin aikaa.


Vaikka elokuussa on ollut paljon kivoja juttuja, olen ollut taas tosi väsynyt ja myös stressaantunut. Väsymys ja alakuloisuus tulee minulla usein kausittain ja nyt näyttää olevan sellainen kausi, mutta eteenpäin pitää porskuttaa. Väsyneenä osaan kuitenkin olla itselleni armollinen ja onneksi minulla on ihana mies, ei minun tarvitse selviytyä yksin. Onneksi kivat jutut piristää ja haluan tarttua niihin. 


Elokuun kohokohtia reissujen ja retkien lisäksi on ollut myös mm. yhden ihanan odottavan äidin babyshowerit. Minä hoidin juhliin osan koristeista ja kukista, Pekka teki upean teemaan sopivan ilmapallokaaren. Tämä oli ensimmäinen kerta kun ilmapallokaari tehtiin muualle kuin kotiin, mutta onneksi kuljetus sujui hyvin ja se saatiin ehjänä perille. Oli kyllä kivat juhlat, jännitykestä huolimatta. Pääsin myös pitkästä aikaa kuvaamaan, hauskaa! Kuvista jää varmasti ihania muistoja. Kiitos vielä S-kummille, joka hoiti tyttöjä, että minä pääsin aikuisten kesken juhlimaan. ♡




Myös reissu auringonkukkapellolle oli minulle yksi elokuun kohokohdista. Ihana kaivattu piristys. Toivottavasti kerätyistä kukista olisi iloa mahdollisimman pitkään. Tosi kivaa, kun täältä Kouvolasta löytyy useita auringonkukkapeltoja mitä pääsee ihastelemaan ja mistä pääsee luvan kanssa poimimaan kukkia omaksi iloksi. Tämä kuva otettu Korialla, vain vartin ajomatkan päässä meidän kotoa. Syyskuun puolella on tulossa postaus, jossa on sitten enemmän kivoja kuvia tältä ihanalta auringonkukkapellolta.


Kesältä toivoin eniten sitä, että nauttisin siitä mahdollisimman paljon ja voin helposti todeta, että niin olen tehnyt! Olen syönyt paljon mansikoita, jäätelöä ja mehujäitä. Olemme iloinneet auringosta, on mökkeilty, uitu, leikitty kivoja vesileikkejä ja retkeilty. Ollaan myös otettu rennosti ja löhöilty, katsottu paljon elokuvia, varsinkin sadepäivinä.


Tuntuu, että minun on vaikea päästää kesästä irti, vaikka tiedän, että syksyllä tapahtuu myös monia kivoja juttuja. Toivon, että syyskuu olisi aurinkoinen ja lämmin, se olisi lempeä lasku syksyyn kesän jälkeen, hih. 


Tässä linkit kaikkiin elokuun postauksiin










Elokuu 2020


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♡