torstai 14. lokakuuta 2021

Tänä vuonna minulta meni kaunein ruska-aika ohi

Minulle on tärkeää ja inspiroivaa syksyisin kuvata ruskaa, mutta tänä vuonna kävi niin, että minulta meni kaunein ruska-aika ohi. Täytyy myöntää, että se vähän harmittaa minua. Tai kyllähän minä ehdin näkemään lähitienoon muutamia kullankeltaisia puita, mutta tänä vuonna niitä tuli harmillisen vähän kuvattua. Perheenä ruskaretket jäivät tekemättä. Olen myös yllättävän vähän nyt syksyllä kuvannut lapsia.




Olen monessa postauksessa puhunut rankasta syksystä. Syyskuussa oli mm. meidän perheessä yllättäviä lääkäri ja sairaalakäyntejä meidän melko hektisen ja vauhdikkaan arjen lisäksi. Ajattelin, että lokakuusta tulee parempi, mutta melkein koko lokakuu on mennyt enemmän tai vähemmän kärsien flunssasta. Ensin se oli esikoisella, sitten keskimmäisellä ja nyt minulla. Flunssan takia meidän pitkään  suunniteltu ruskaretki Hiidenvuorelle peruuntui kahteen kertaan ja nyt sen voi jo unohtaa. Olisin niin halunnut kuvata siellä, upeissa maisemissa vauvaa ja meidän perhettä. Tässä kuussa on muutenkin pitänyt perua monia kivoja kyläilyjä ja tapaamisia. Harmittaa ja tylsistyttää.


Tuntuu, että tällä kertaa ruska oli ohi yhdessä hujauksessa. Ei siitä ehtinyt nauttimaan niin paljon kuin yleensä. Joku perheestä oli kipeänä tai sitten keli oli surkea tai väsytti todella paljon. Onneksi pääsin kuitenkin ystäväni kanssa käymään Repovedellä ja sain muutamia kuvia otettua lapsista, vaikka paras ruska-aika olikin mennyt jo ohi ja puista lehdet tippuneet. No, en voi muuta sanoa kuin, että ensi vuonna uusi yritys. Nyt on aika keskittyä kivoihin halloweenjuttuihin ja siitä siirtyä sitten marraskuussa jouluisiin tunnelmiin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♡