torstai 14. joulukuuta 2023

12 vuotta sitten Pekka kosi minua - Kosinta tuli minulle yllätyksenä

Pekka polvistui ja kosi minua 12 vuotta sitten. Voiko siitä olla jo niin kauan? Muistan tuon hetken niin hyvin. Kosinta tuli minulle yllätyksenä, en osannut aavistaa mitään. Olin aluksi ihmeissäni, että mitä tapahtuu, mutta tietenkin vastasin kosintaan empimättä JOO, HALUAN! Pekka on ollut minulle alusta asti unelmien täyttymys, rakkainta maailmassa. Tiesin, että haluan hänen kanssaan naimisiin. 


Vuonna 2011, isoäitini, S-mamma sanoi  minulle: "kyllä se Pekka kosii sinua ennen soväkeen (armeijaan) lähtöä". Naurahdin, koska ajattelin, että ei Pekka minua vielä kosi. Olimme seurustelleet n.1,5 vuotta, minä olin 20-vuotias, Pekka 19-vuotias. Mutta niinhän siinä kävi, että tosiaan Pekka kosi minua muutama viikko ennen  armeijaan lähtöä, juuri niinkuin S-mamma oli ennustanut. 


Jotenkin minusta se on niin romanttista, kun minua on kosittu juuri joulukuussa, mikä on yksi lempikuukausistani. Joulukuussa on niin kaunista ja tunnelmallista. Olemme alkaneet seurustelemaan 14.4.2010 ja Pekka kosi minua 14.12.2011. Hän kosi minua ennen pisintä ajanjaksoa, kun olemme joutuneet olemaan erossa toisistamme. Se oli rankkaa, mutta se vain vahvisti ajatustamme siitä miten paljon haluamme olla yhdessä. 


Aloimme suunnittelemaan häitämme jo samana iltana, kun olimme menneet kihloihin. Sekä kihlasormus että vihkisormus ovat molemmat Pekan valitsemia, en tiennyt niistä etukäteen mitään. Niin kauniit sormukset, minulle täydelliset. Naimisiin olemme menneet 27.7.2013. Nuoresta iästämme huolimatta olimme jo silloin varmoja toisistamme. Tiesimme jo silloin, että haluamme kulkea tätä matkaa yhdessä niin pitkään kuin vain voimme. Aina ja aina. Rakastan sinua Pekka. ♡

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♡