lauantai 2. maaliskuuta 2019

Blogisynttärit - Laura "Hassu" kolme vuotta

Tänään 2.3.2019 tulee kuluneeksi kolme vuotta siitä, kun kirjoitin ensimmäisen postauksen, siitä kun perustin blogin. Perustin blogin, koska halusin oppia näkemään ympärilläni enemmän iloisia asioita ja keskittyä niihin, halusin päästä tallentamaan ylös perheeni yhteisiä muistoja ja purkamaan pääni sisällä pyöriviä juttuja. Halusin haastaa itseäni, tulla rohkeammaksi ja voittaa pelkojani. Tämä on ollut huikea matka, joka jatkuu edelleen.


Kerroinkin aiemmin, että Starbox blogiportaali suljetaan 31.3. Kerroin myös, että vaikka Starbox tulee tiensä päähän niin ei käy blogilleni. Kun blogi täytti kaksi vuotta niin tiedossa oli uusia tuulia ja siirryin silloin tänne Starboxiin. Voin ilokseni kertoa, että uutta kivaa on tapahtumassa blogille nytkin. Kuulette siitä lisää myöhemmin!


Tuntuu hurjalta, että olen kirjoittanut blogia jo kolme vuotta. Välillä sitä miettii, että "vastahan minä aloitin" ja välillä taas että "tuntuu, että olisin tehnyt tätä aina". Blogi on minulle edelleen mielekästä puuhaa, jota teen suurella sydämellä.

Kun aloitin blogin, niin ajattelin, että tätä lukee vain läheiset ja kirjoitin lähinnä itseäni varten. En silloin olisi ikinä voinut kuvitellakkaan, mitä kaikkea pääsen blogini kanssa kokemaan. On ollut ihanaa kuulla teiltä palautetta, jakaa kanssanne erilaisia kokemuksia, saada vertaistukea ja kuulla, että blogini tuo hyvää mieltä muillekin kuin minulle. En voi liikaa korostaa sitä miten kivaa se on kun luet blogiani. Olo on todella kiitollinen ja onnellinen. Ihanaa, että kuljet tätä matkaa kanssani.


Näiden vuosien aikana olen oppinut luottamaan itseeni ja olemaan rohkeampi. Teidän kauniit sanat ja kannustaminen,  blogin kasvu ja mielenkiintoiset yhteistyöt erilaisten yritysten kanssa ovat tuoneet minulle lisää itsevarmuutta. Olen oppinut arvostamaan itseäni ja blogiani ja olen päättänyt, että en aio enää koskaan vähätellä itseäni. Teen sitä mistä nautin, mikä tekee minut ja iloiseksi ja onnelliseksi, mikä tuo mahdollisesti myös sinulle hyvää mieltä, tukea ja/tai inspiraatiota.


Koska antamanne palaute ja kommentit ovat minulle tärkeitä niin minusta olisin kiva kuulla minkälaisia postauksia haluatte lukea? Kuulisin mielelläni postaustoiveita. Voit kommentoida niitä tänne blogiin, laittaa viestiä instagramissa, facebookissa tai lähettää vaikka sähköpostiakin laurahassu@gmail.com. Mielenkiinnolla jään odottelemaan minkälaisia ehdotuksia minulle tulee ♡

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♡