sunnuntai 9. toukokuuta 2021

Äitienpäivä

"Äitini on erityinen, kun se lohduttaa. Äiti tykkää leikkiä meidän kanssa. Äiti on niin rakas..." ♡

Äitienpäivä on erityinen päivä mikä nostaa minulla tunteet pintaan, herkistyn. Se on päivä milloin pysähdyn enemmän miettimään äitiyttä. Mm. Itseäni äitinä, omaa äitiä, mammaa ja S-mammaa... Miten kiitollinen olen siitä miten ihania äiti-ihmisiä ympärilläni on ja on ollut. Miten kiitollinen olen siitä, että saan olla äiti, että minusta on tullut äiti. Se ei ole mikään itsestäänselvyys. ♡

Olen aina tiennyt, että haluan olla äiti. Koen että minulla on vahva hoivavietti ja luulen, että äitiys on kutsumukseni. Olen niin onnellinen ja kiitollinen, että suurin unelmani on toteutunut, saan olla äiti kahdelle ihanalle tytölle ja muutaman viikon päästä syntyvälle pienelle pojalle. He ovat kallein lahjani, aarteeni. ♡

Ei ole mitään ihanampaa kuin lasten suukot, halit ja sanat: "Äiti olet ihana, äiti olet rakas, äiti..." Se on ihanaa, kun olemme Pekan kanssa luoneet ja saavuttaneet yhdessä jotain niin suurta, kaunista ja ihmeellistä. Ihania lapsia joissa voimme nähdä palasia itsestämme, vaikka he ovatkin omia yksilöitään. Haluan tehdä parhaani heidän vuokseen, antaa heille mahdollisimman paljon aikaa, tukea ja rakkautta. Luoda heidän kanssaan mahdollisimman paljon ihania yhteisiä muistoja. ♡

Oli taas niin spessua ja kivaa kun äitienpäivänä aamupala oli valmiina, sain nukkua pitkään, minulle oli tehty ihania kortteja ja käyty poimimassa kukkia. Arabian Muumi kesäsesonkimuki on minulle perinteikäs ja mielekäs äitienpäivälahja mitä odotin taas innolla. Kiitos rakkaat, kun arvostatte ja rakastatte minua. Olen niin kiitollinen ihanasta perheestäni. ♡

Muistimme äitienpäivänä myös isovanhempia. V maalasi kortit ja H teki käytetyistä tyhjistä limpparipulloista avustuksellani söpöt eläinkukkaruukut. Aika hauskaa, että Pekka yllätti minut ja minäkin sain oman mustan kissakukkaruukun! Hauskaa! 


Jos kaikki sujuu hyvin niin muutaman viikon päästä olen äiti kolmelle. Miten ihanaa! Meidän kesäkuinen on tänään monta kertaa ilmoittanut itsestään potkimalla, liikkumalla ja muljuamalla. Ihanaa, kun tiedän ja tunnen, että hän on siellä. Pian hän on täällä, odotan sitä todella paljon. Toivon koko sydämestäni, että saamme "masuvauvan" kesäkuussa turvallisesti syliimme.♡

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♡