perjantai 14. toukokuuta 2021

Miten ihana yllätys - Minulle järjestettiin vauvajuhlat

Olen vieläkin yhtä hymyä! Minulle järjestettiin eilen yllätyksenä ihanat vauvajuhlat. Naurattaa vähän miten shokkiin menin, silmäni kostuivat, olin sanaton ja ihmeissäni. Tietysti samalla myös erittäin iloinen ja otettu siitä, että minua haluttiin ilahduttaa näin. Aivan mahtavaa! ♡
Juhlat olivat juuri sellaiset kuin olisin halunnutkin. Rentoa ja mukavaa yhdessäoloa kivalla porukalla, hyvää ruokaa, kauniita kukkia ja ihania koristeita, lasten leikkejä. Sain lahjaksi mielettömän upean vaippakakun! Saa nähdä milloin raaskin purkaa sen. En ainakaan vielä ihan heti. Minua oli huomioitu kaikessa, mietitty mistä tykkäisin ja ilahtuisin, eteeni oli nähty paljon aikaa ja vaivaa. Yllätys onnistui ja ilahduin todella paljon! Muistelen tätä hymyssä suin vielä pitkään. Kiitos P & T + kaikki juhliin osallistuneet. Päivä oli todella kiva ja ihana! ♡



Tarjolla oli mielettömän hyviä herkkuja, kakkua, keksejä, pizzaa, poppareita, marjoja, viinirypäleitä ja vesimelonia. Siniset alkumaljat! Kakku oli niin hieno, että en aluksi olisi raaskinut leikata sitä, heh. Vaikka tietysti leikkasin, se näytti hyvältä ja maistui herkulliselta. ♡


Oli kiva juhlia ulkona +25 asteen lämmössä. Me niin nautimme kesäisestä päivästä. Masun kanssa tuli kyllä aika kuuma, heh. Mutta en halua valittaa. Ihanaa, kun oli lämmintä. Meidän kesäkuinen taisi myös pitää juhlista ja herkuista, sillä hän myllersi masussa monta kertaa juhlien aikana. Olo on kiitollinen ja onnellinen. Vielä kerran, kiitos ♡


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♡