lauantai 14. huhtikuuta 2018

Kahdeksan ihanaa vuotta

Tänään on meidän kahdeksas vuosipäivä. Olemme olleet yhdessä jo kahdeksan ihanaa vuotta. Olen aina ollut hyvin avoin tunteistani Pekkaa kohtaan, tämä on aina tuntunut oikealta, uskon siihen että olemme täällä toisiamme varten. Koen, että en olisi voinut valita paremmin, näiden kahdeksan vuoden jälkeen Pekka on vieläkin kaikkea sitä mistä pidän ja vielä enemmän. Mun unelmien mies ja paras mahdollinen isi Helmille ja meidän tulevalle heinäkuiselle. Pekka on kohdellut minua aina kuin kukkaa kämmenellä, hän on minun suurin tuki ja turva, hänen kanssaan minun on hyvä olla, voin olla aina oma itseni, juuri sellainen kuin olen. 


Olen kuullut monen suusta sanottavan että "olette kuin luodut toisillenne", siltä minustakin tuntuu. En usko että kukaan muu olisi ikinä minulle yhtä hyvä ja ihana tai rakastaisi minua yhtä paljon. Olemme erilaisia, mutta meillä on ollut ja on edelleen samanlainen ajatusmaailma, haluamme elämältä ja tulevaisuudelta samoja asioita. Toteutamme haaveitamme yhdessä. Meillä myös ajatukset perheestä ja kasvattamisesta kohtaavat.


"Mikä on pitkän suhteenne salaisuus?". En usko salaisuuksiin. Olemme aina puhuneet toisillemme paljon, emme salaile asioita ja jos joku harmittaa, ihmetyttää tai ärsyttää, niin otamme asian puheeksi. Emme mene koskaan vihaisina, äkäisinä tai pettyneinä nukkumaan. Toki salaisuuksia saa olla tai, että ei ihan kaikkea tarvitse kertoa, mutta emme salaile toisiltamme ns. tärkeitä, merkityksellisiä asioita. Olemme rehellisiä tunteistamme ja luotamme toisiimme. Suukottelemme ja halimme päivittäin, teemme toisillemme pieniä ihania tekoja ja kun Pekka on töissä, niin viestittelemme päivän aikana söpöjä viestejä ja vaihdamme päivän kuulumisia (tietysti silloin kun Pekalla on töissä tauko meneillään, hih). Meillä on vieläkin halu olla hyviä ja ihania toisillemme ja olemme monesti ajatelleet, että miksi ihmeessä emme haluaisi. Olemme molemmat luonteeltamme sellaisia, että emme viihdy yksin. Tykkäämme olla toistamme kanssa ja ainakaan vielä toisen naama ei ole alkanut ärsytämään, hih.


Ihanaa vuosipäivää Pekka, minä rakastan sinua! ♡


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♡