sunnuntai 9. syyskuuta 2018

Sinussa elämä kutoo kaunista jälkeä

"Sinussa elämä kutoo kaunista jälkeä" ♡ Tämä lause on niin totta ja syytä muistaa ihan jokaisena päivänä.
Täytyy sanoa, että olen tämän kahden ja puolen vuoden aikana oppinut itsestäni enemmän kuin milloinkaan aiemmin. Yksi parhaimmista oivalluksistani on se, että olen oppinut hyväksymään itseni sellaisena kuin olen. Toinen on se, että en enää jatkuvasti mieti mitä muut minusta ajattelevat. Kukaan meistä ei ole täydellinen, eikä tarvitsekaan olla. Koskaan ei voi kaikkia täysin miellyttää, eikä tarvitsekaan. Jokaisella meistä on omat haasteemme, toiset vain peittää ne paremmin. Se on tärkeää, että tekee sellaisia asioita mistä tulee iloiseksi ja mistä nauttii, se ei ole muilta pois. Olen oppinut olemaan armollinen itseäni kohtaan, en pidä asioita itsestäänselvyyksinä, sillä koskaan ei voi tietää mitä elämässä tulee vastaan. Olen kuitenkin oppinut, että mitä vastaan tulekaan siitä selviää kyllä.

Olen rohkeasti haastanut itseäni, taistellut ja suomalaisella sisulla mennyt eteenpäin. Olen aiemmin pitänyt itseäni heikkona, mutta kyllä minun täytyy oikeasti olla vahva. En enää häpeä itseäni, en enää vähättele itsenäni. Tiedän, että olen hyvä juuri tälläisenä. Olen iloinen ja ylpeä itsestäni, siitä mitä olen saavuttanut. Olen onnellinen, minulla on haasteista huolimatta ihana elämä. Kaiken ei tarvitse aina olla ihanaa, mutta minulle tärkeää on löytää jokaisesta päivästä jotain hyvää.

Minulle tämä rakas blogi niin kuin myös instagram-tilini ovat tärkeitä. Niihin tallennan minun rakkaat, kivat ja kauniit hetket. Ne ovat myös minulle paikkoja käsitellä tunteitani, myös avautua, kun siltä tuntuu. Blogi on minulle todiste siitä, että voittanut pelkoni ja uskallan tehdä sitä mitä rakastan: kirjoittaa ja kuvata. Blogi ja instagram ovat auttaneet minua näkemään, että elämäni on täynnä ihania asioita, minulla on niin monta hyvää syytä olla onnellinen. Kauniit kuvat ilahduttavat ja piristävät, niitä on kiva katsella ja niistä saa voimaa. Elämässä tapahtuu paljon hyviä asioita kun antaa niille mahdollisuuden.

Aion pitää kaikki oivaltamani asiat mielessä, en tyydy enkä peräänny vaan taistelen ja jatkan eteenpäin. Olen kiitollinen jokaisesta päivästä ja luotan siihen, että kaikki lopulta järjestyy. Tiedän, että pärjään, luotan itseeni ja tukijoukkoihini. Jatkan matkaani hymy huulilla, luottavaisena ja onnellisena, kiitollisena kaikesta saamastani tuesta ja avusta.
Haluan antaa sinulle saman muistutuksen minkä itse sain: "sinussa elämä kutoo kaunista jälkeä", muista se. ♡

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♡